לאחר הקמת החברה ורישומה במאגר רשם החברות, מומלץ לפתוח חשבון בנק עסקי בסניף ובבנק שיבטיחו לכם את התנאים המיטביים עבור העסק שלכם. יש לקחת בחשבון את מגוון השירותים שהבנקים מציעים ואז לבחור את הנכון ביותר עבורכם. פתיחת חשבון בנק עסקי לחברה הינו הליך הדורש מסמכים רבים ואימותם על ידי עורך דין. כמו כן, הגשת פרוטוקולים ומסמכים נילווים. את כל אלו, משרדינו יערוך עבורכם וזאת בכדי לחסוך לכם זמן, כאב ראש וכסף.
חשבון בנק שתפתחו יתנהל כישות פיננסית ומשפטית עצמאית בפני רשויות המדינה. החשבון הנפרד מאפשר מעקב ברור ופשוט אחר ההתנהלות הכספית של החברה. אמנם יש עלויות לפתיחת חשבון חברה נפרד, אך רשויות המס מכירות בהוצאות אלו. כמו כן כדאי לנהל משא ומתן עם פקידי הבנק בנושא העמלות.
כדי לפתוח חשבון בנק עסקי יש להגיש את המסמכים הבאים:
1. אישור המעיד על כך שהחברה רשומה ברשם החברות
2. מסמכי התאגדות של החברה
3. אישור וזיהוי על ידי עו"ד של מורשי החתימה בחברה
4. תקנון החברה
5. פרוטוקול מקורי על מסמך רשמי של החברה מתוך ישיבת הנהלת החברה .בפרוטוקול יצוין :היכן הוחלט לפתוח חשבון בנק. מי הם מורשי
החתימה והרכב החתימות שיחייבו את החברה. תחומי פעילות ומקום ניהול הישיבה ושמות המשתתפים. הפרוטוקול יהיה חתום על ידי יושב
ראש הישיבה שיציין את שמו המלא
6. דוחות כספיים מאושרים לשנת הכספים האחרונה
7. פרוטוקול מאושר על ידי עורך דין בנוגע להוראה טלפונית
8. הצהרה על נהנים בחשבון ובעלי שליטה בחברה.
9. מכתב על נייר מכתבים רשמי של החברה.
משרדנו יטפל עבורכם בכל הנדרש וילווה אתכם לאורך ההליך ועד לפתיחת חשבון בנק עסקי.
פנו עוד היום בכל שאלה